Ο Κιθαρίστας Των ACCEPT Πουλάει Μέρος Του Εξοπλισμού Του - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Ο Κιθαρίστας Των ACCEPT Πουλάει Μέρος Του Εξοπλισμού Του



Τώρα μπορείς να κάνεις δικό σου τον εξοπλισμό των ACCEPT.

Ο κιθαρίστας του γνωστού συγκροτήματος πουλάει διάφορα μέρη από τον εξοπλισμό του στο e-bay. Στο e-bay εκτός από εξοπλισμό κιθάρας του Wolf Hoffmann μπορείτε να βρείτε και πράγματα της μπάντας υπογεγραμμένα από τον ίδιο και όχι μόνο.

Ο Hoffmann δήλωσε για την εξής κίνηση τα παρακάτω:


"Αυτό είναι ένα μέρος από όσα πράγματα έχω, ελέγξτε τα στο παρακάτω link του e-bay. Όμως, γιατί πουλάω αυτούς τους ενισχυτές, καμπίνες, πεταλάκια κλπ; Για διάφορους λόγους:
-Πνίγομαι απ' όλο αυτό τον εξοπλισμό. Έχω τόσα πολλά πράγματα και δεν είναι πια αστείο να τα κρατάω.
-Με μερικά απ' αυτά τα πράγματα έχω ταξιδέψει σ' ολόκληρο τον κόσμο με πολύ κόπο. Από σπίτι σε σπίτι, κι από συναυλία σε συναυλία. Και τώρα απλά κάθονται χωρίς να χρησιμοποιούνται. Ο κανόνας μου σχετικά με τον εξοπλισμό μου: αν δεν τα έχω χρησιμοποιήσει για περίπου δύο χρόνια, προφανώς δεν τα χρειάζομαι.
-Προσπαθώ να "καθαρίσω" τον χώρο σχετικά με τον εξοπλισμό.
-Επίσης, θα ήθελα να δώσω την ευκαιρία και σε άλλους ανθρώπους να απολαύσουν. Ελπίζω να βρουν ένα καλό σπίτι και όσοι τα πάρουν να περάσουν ευχάριστα το χρόνο τους μαζί τους όπως έκανα κι εγώ.
Αν θα θέλατε να υπογράψω κάτι θα ήταν μεγάλη μου χαρά, απλώς ενημερώστε με.
Wolf Hoffmann"

Τα πράγματα μπορείτε να τα βρείτε εδώ: http://www.ebay.com/sch/yippidoo/m.html?_nkw&_armrs=1&_ipg&_from




Steve Xanthis