Αποκλειστική Συνέντευξη Της Ruby Bouzioti Στο Rock N' Roll Town - Rock N' Roll Town

Rock N' Roll Town

Music News | Interviews | Reviews | Lives | Recommendations | Tattoos

Breaking

Home Top Ad

;

Τρίτη 6 Ιουνίου 2017

Αποκλειστική Συνέντευξη Της Ruby Bouzioti Στο Rock N' Roll Town


Η μουσικός από την Αθήνα, Ruby Bouzioti, έδωσε αποκλειστική συνέντευξη στο Rock N' Roll Town και τον Steve Xanthis. Ασχολείται από πολύ μικρή ηλικία με τη μουσική και κάνει τα πρώτα της βήματα μέσα από διάφορα cover γνωστών τραγουδιών.

RNRT: Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με τη μουσική; Από ποια ηλικία ξεκίνησες;

Ruby Bouzioti: Ξεκίνησα να ασχολούμαι με την μουσική στην ηλικία των 14ων περίπου. Από μικρή έβλεπα πως η μουσική με άγγιζε και την αντιλαμβανόμουν διαφορετικά από τους υπόλοιπους με τους οποίους συναναστρεφόμουν. Οπότε στην ουσία δεν ήταν μια απόφαση που χρειάστηκε να πάρω ποτέ μου, ήρθε ως φυσική εξέλιξη του εαυτού μου και της προσωπικότητας μου. Ουσιαστικά ξεκίνησα να ασχολούμαι όταν μπήκα στην νεανική χορωδία Διακοπτού, στην οποία παραμένω ακόμα και σήμερα, απλά λόγω φόρτου εργασίας και λοιπών υποχρεώσεων δεν μπορώ να συμμετέχω τόσο συχνά. Εκεί άρχισα να ανακαλύπτω τις δυνατότητες της φωνής μου και σιγά σιγά να την καλλιεργώ. Θεωρώ πως η μετέπειτα εξέλιξη της φωνής μου επηρεάστηκε πάρα πολύ από αυτό, η χροιά, η έκταση και πολλά άλλα, ανέκαθεν όμως μπορούσα να καταλάβω πως η φωνή μου ακούγεται πολύ πιο δραματική και σκοτεινή από άλλες.


RNRT: Ποια είναι τα συγκροτήματα που άκουγες μικρή και επηρέασαν τα μουσικά σου ακούσματα;

Ruby Bouzioti: Από μικρή προτιμούσα ακούσματα που μου δημιουργούσαν ακραία συναισθήματα, κυρίως θλίψης. Για κάποιο λόγο με γέμιζαν πολύ περισσότερο αν μέσα μου με «πλήγωναν»!!!  Πιο μικρή άκουγα πράγματα όπως The Rasmus και Linkin Park, αλλά σύντομα άρχισα να κατευθύνομαι αλλού και απέκτησα ακούσματα πιο συμφωνικά και πιο σκοτεινά (όπως Nightwish, Before the Dawn, Septic Flesh, Draconian και πολλά ακόμα) που έδεναν αυτή την θλίψη με ένα λίγο πιο επικό ας πούμε στοιχείο αλλά και πιο aggressive. Πλέον σαν καλλιτέχνης επηρεάζομαι από πολλά, για να μην πω απ τα πάντα. Από κάθε τι που θα φτάσει στα αυτιά μου μπορώ να κρατήσω πολλά θετικά και αρνητικά. Από την θεατρικότητα του King Diamond πχ μέχρι τα συναισθήματα που θα μου δημιουργήσουν πράγματα από Nox Arcana μέχρι Celtic Frost. Πιο σκοτεινά ή πιο ανάλαφρα, όλα έχουν κάτι να πουν αρκεί να βρουν την κατάλληλη θέση στα ακούσματα του οποιουδήποτε αποδέκτη.


RNRT: Σου έχουν πει ποτέ ότι μοιάζει με κάποια τραγουδίστρια; Αν ναι με ποια; Αν όχι θα ήθελες να μοιάσεις σε κάποια;

Ruby Bouzioti: Κατά καιρούς έχω ακούσει πολλά ομολογώ, κυρίως για την εξωτερική εμφάνιση. Αυτό που έχω ακούσει πιο πολύ είναι πως μοιάζω με την Jill Janus! Ίσως να φταίνε τα ξανθά μαλλιά, δεν ξέρω, εγώ δεν θεωρώ πάντως πως μοιάζουμε όσο κολακευτική και να είναι αυτή η σύγκριση. Φωνητικά δεν έχω ακούσει ακόμα πως ακούγομαι σαν κάποια για να είμαι ειλικρινής.


RNRT: Βλέπουμε ότι έχεις κάνει πολύ ωραία cover. Έχεις σκοπό να βγάλεις στο κοντινό μέλλον κάποια δίσκο με cover τραγούδια ή θες να κάνεις κάτι δικό σου;

Ruby Bouzioti: Κατ’ αρχήν ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Τα cover είναι κάτι που με ευχαριστεί για τον απλούστατο λόγο ότι μπορώ να τραγουδήσω πράγματα που αγαπώ και να τους δώσω κάτι από εμένα. Στο ένα κιόλας αποφάσισα να κάνω και ένα μικρό video clip για να αποφύγω το τετριμμένο της τραγουδίστριας που στέκεται πίσω από ένα μικρόφωνο, πόσο μάλλον για ένα δίλεπτο κομμάτι! Πέρα από το ότι κάνω κάτι που με γεμίζει κατά κάποιο τρόπο, έχω παράλληλα βρει την προσωπική συνταγή της επιτυχίας, αν μπορώ να το θέσω κατ αυτό τον τρόπο, στο πρόσωπο των συνεργατών μου όπως πχ στην S & D Photography που αναλαμβάνει την οπτικοποίηση των clip, τον Απόλλωνα Σιακανδάρη και Περικλή Κοντογιώργο που αναλαμβάνουν το στήσιμο των κομματιών αλλά και του Digital Grief creative studio που έχει αναλάβει το logo/graphic design. Δεν θα έβγαζα όμως έναν δίσκο με cover, προτιμώ να κάνω κάτι δικό μου σε ότι αφορά την οποιαδήποτε κυκλοφορία γίνει στο μέλλον, και ήδη δουλεύω πάνω σε κάποια πράγματα. Τα cover μου προτιμώ να είναι κάτι που θα ανεβαίνει σε youtube και soundcloud. Εκτός αν μελλοντικά, μέσα σε κάποια δική μου κυκλοφορία υπάρξει και κάποιο cover, πράγμα που ακόμα δεν ξέρω.


RNRT: Στην Ελλάδα όλο και περισσότερα συγκροτήματα βγαίνουν στη μουσική σκηνή, καθώς τον τελευταίο καιρό βλέπουμε να υπάρχει ανάπτυξη. Το ίδιο συμβαίνει και για κάποιον που κάνει solo καριέρα; Πόσο εύκολο είναι να αναδειχθεί κάποιος ο οποίος θέλει να κάνει solo καριέρα στην Ελλάδα;

Ruby Bouzioti: Είναι γεγονός πως πλέον υπάρχουν νέα συγκροτήματα που κάνουν εξαιρετική δουλειά, πράγμα που είναι θετικό και ευχάριστο! Ακόμα πιο θετικό όμως είναι πως ο κόσμος ανταποκρίνεται σε αυτό, γιατί είναι σημαντικό να υπάρχει ανταπόκριση στον κόπο που κάνουν τόσα νέα παιδιά καθημερινά. Για να φτάσει κάποιος σε ένα επίπεδο πλέον, δυστυχώς, δεν αρκεί μόνο το ταλέντο, αυτά που ο ακροατής δεν βλέπει εύκολα ακούγοντας έναν δίσκο ή ένα cover ενός οποιουδήποτε παιδιού στο διαδίκτυο είναι η σκληρή δουλειά που έχει γίνει από πίσω και οι ατελείωτες ώρες ενασχόλησης ώστε να βγει ένα άρτιο αποτέλεσμα. Το όλο εγχείρημα γίνεται ακόμα πιο δύσκολο όταν οι ρόλοι που μπορεί να μοιραστούν ανάμεσα σε περισσότερα άτομα πέφτουν πάνω σε λιγότερα ή και μόνο ένα άτομο, που αυτό είναι ακόμα πιο σπάνιο. Γι αυτό κι εγώ, παρ ότι προς το παρόν οτιδήποτε δημιουργώ βγαίνει προς τα έξω με το όνομα μου, θα ήθελα να έχω δίπλα μου τους συνεργάτες μου και όχι μόνο στο παρασκήνιο. Γι αυτό και η δημιουργία μπάντας είναι στα άμεσα σχέδια μου, χωρίς να αποκλείω την πιθανότητα να κάνω κάτι σόλο στο μέλλον. Προτιμώ όμως να έχω δίπλα μου αυτούς που θα δημιουργούν μαζί μου. Γενικά είμαι πολύ σταθερή στις συνεργασίες μου αν βρω εκείνον που θα μπορεί να με καταλάβει και να μπορώ αντίστοιχα να καταλάβω κι εγώ εκείνον από τα πιο απλά μέχρι τα πιο σύνθετα. Δεν θεωρώ πως κάποιος που θέλει να κάνει σόλο καριέρα μπορεί να αναδειχτεί εύκολα αλλά πιστεύω επίσης πως ούτε ένα συγκρότημα, αν δεν δουλέψει, μπορεί να αναδειχτεί. Και στις δυο περιπτώσεις ο καθοριστικός παράγοντας είναι το πόσο διατεθειμένος είναι κάποιος να προσπαθήσει. Μπορεί στην Ελλάδα να είναι πολύ πιο δύσκολο να αναδειχτεί κάποιος αλλά αυτό είναι ένας κανόνας που θεωρώ πως ισχύει παντού.


RNRT: Τι να περιμένουμε από εσένα μέχρι το τέλος του 2017;

Ruby Bouzioti: Μπορεί να είναι κάποιο νέο cover, ή κάποιο σόλο άλμπουμ, ή η συμμετοχή σε δίσκο κάποιας γνωστής μπάντας, ή η δημιουργία μπάντας. Όπως και να χει θα το κρατήσω για έκπληξη!


RNRT: Που μπορεί να σε βρει ο κόσμος αυτή την περίοδο;

Ruby Bouzioti: Προς το παρόν στον official page μου στο Facebook, στο κανάλι μου στο YouTube όπως και στο soundcloud.
https://www.facebook.com/rubybouziotiofficial/?fref=ts
https://www.youtube.com/channel/UCyijaTzG0BGSv_wmW2jNONA
https://soundcloud.com/ruby_bouzioti



Ruby Bouzioti: Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την δυνατότητα μέσα από την σελίδα σας να παραχωρήσω αυτή την συνέντευξη παρουσιάζοντας την όλη δουλειά μου και χαίρομαι που στηρίζετε με κάθε τρόπο νέους καλλιτέχνες σαν εμένα. Εύχομαι να τα ξαναπούμε σύντομα!



Το Rock N' Roll Town ευχαριστεί την Ruby Bouzioti για αυτή την συνεργασία και του εύχεται καλή πορεία και πολλές επιτυχίες.

Τη Ruby Bouzioti μπορείτε να το βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους:

Facebook Page: https://www.facebook.com/rubybouziotiofficial/?fref=ts
YouTube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCyijaTzG0BGSv_wmW2jNONA
Soundcloud: https://soundcloud.com/ruby_bouzioti




Steve Xanthis